Informiamo gli iscritti in servizio che dal 5.12.2022 al 6.1.2023 sarà possibile partecipare alla nuova Customer Satisfaction di Uni.C.A. che sarà accessibile dal portale Welfare UniCredit.
L'indagine consente di esprimere la propria opinione sul servizio della Cassa sanitaria e dei suoi providers, sia esterni (Previmedical, Aon-Pronto Care), sia interni (People Services per Uni.C.A.), in modo da poter identificare, grazie ai feedback ricevuti, i punti di forza e le aree di miglioramento.
Vi chiediamo pertanto di dedicare qualche minuto alla compilazione del questionario, strutturato su domande a risposta guidata.
Grazie in anticipo per il vostro contributo.
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We would like to inform members in service that from 5.12.2022 to 6.1.2023 it will be possible to take part in the new Uni.C.A. Customer Satisfaction survey, which will be accessible from the UniCredit Welfare portal.
The survey allows to express your opinion on the service provided by the Health insurance Fund and its providers, both external (Previmedical, Aon-Pronto Care) and internal (People Services for Uni.C.A.), so that, thanks to the feedback received, we can identify strengths and areas for improvement.
We therefore ask you to take a few minutes to fill in the questionnaire, which is structured on guided-response questions.
Thank you in advance for your contribution.